Näytä sisältö
Services store ukk

CITROËN SERVICES STORE -OHEISPALVELUKAUPPA UKK

Mikä on Citroën Services Store?

Citroën Services Store on kaikkien Citroën-oheispalvelujen oma sivusto. Pystyt tarkastelemaan/hallitsemaan kaikkia autosi oheispalveluja täysin itse. Tutustu Citroën-oheispalvelujen maailmaan vierailemalla Citroën Services Store -sivustolla.

 

Miten Citroën Services Store -tili luodaan?

Jos sinulla on jo MyCitroën-tili, voit kirjautua sisään Citroën Services Store -sivustolle samoilla kirjautumistiedoilla.

Citroën Services Store -tilin luominen:

  • Kirjaudu Citroën Services Store -sivustolle.
  • Jos sinulla on MyCitroën-tili, voit kirjautua sisään samoilla kirjautumistiedoilla, muussa tapauksessa napsauta kohtaa “”Luo tili””.
  • Luo kirjautumistiedot antamalla sähköpostiosoitteesi ja salasana, ja napsauta sitten “Luo tili”.
  • Lisää ajoneuvosi napsauttamalla “Lisää ajoneuvo”.
  • Anna VIN-numero sille tarkoitettuun kenttään ja napsauta “Lisää ajoneuvo”.
  • Jos kuva vastaa ajoneuvoasi, napsauta “Vahvista”, tai jos ei, anna VIN-numero uudelleen.”

 

Miksi Citroën Services Store -tili kannattaa luoda?

Citroën Services Store -tilin avulla voit hallita kaikkia oheispalveluja omalta kotisohvaltasi. Lisätietoja oheispalveluistamme saat Citroën Services Store -sivustolta.

 

 

Miksi Citroën Services Store -tili kannattaa luoda, vaikka minulla on jo MyCitroën-tili?

Citroën Services Store -tilin avulla voit hallita kaikkia Citroën-oheispalveluja ja pysyä ajan tasalla kaikista uusista tarjouksista. Citroën Services Store -tilin kautta voit tilata oheispalveluja sekä pidentää tai uusia tilauksiasi. MyCitroën -sovelluksen avulla puolestaan voit hyödyntää reaaliaikaisesti Citroën Services Store -tilillä tilaamiasi ohjeispalveluja.

 

Miten lisään ajoneuvon käyttäjätililleni?

Services Store -sivustolla voit lisätä yhden tai useamman ajoneuvon napsauttamalla “OMA TILI” ja kohdassa “OMAT AUTOT” napsauttamalla “LISÄÄ AJONEUVO” -painiketta. Anna ajoneuvoosi liittyvät tiedot ja napsauta sitten ”VAHVISTA”-painiketta.

 

Minulla on aktiivinen Monitoring, Mapping tai Tracking Pack -sopimus, mutta en pysty uusimaan sitä ennen päättymispäivää. Kuinka toimin?
Varustepaketin uusiminen tehdään päivää ennen sopimuksen päättymistä. Et pysty uusimaan sopimusta vuosipäivää ennen tai jälkeen, joten sinun on uusittava sopimuksesi jakson päättyessä, jotta voit jatkossakin hyödyntää varustepaketin palveluja.

 

Minulla on oheispalvelusopimus. Miten voin peruuttaa sen, jos myyn tai romutan autoni, jos se varastetaan tai jos palautan leasingautoni?
Jos sinulla on oheispalvelusopimus (etähuolto, Connect Nav, nopeuskameran-/vaara-alueenpaljastin), sinun on ilmoitettava meille sopimuksen lopettamisesta, jos myyt tai romutat autosi, se varastetaan tai sen leasingsopimus päättyy. Ota yhteyttä Citroën-asiakaspalveluun sähköpostitse, puhelimitse tai postitse.

 

Missä ja miten tilaan tai uusin Vaara-alueenpaljastin-toiminnon?  

Voit tilata Vaara-alueenpaljastin-palvelun:

– Myyntipisteessä, kun olet ostamassa uutta ajoneuvoa. Tällöin on tärkeää, että ajoneuvo on ostettu Suomessa.

– Citroën Services Store -sivuston käyttäjätilillä sen jälkeen, kun ajoneuvosi on luovutettu.

Kun Vaara-alueenpaljastin-palvelun sopimus on päättynyt, voit tilata sen uudelleen Citroën Services Store -sivustolla (yhdeksi vuodeksi).

 

Voinko kirjautua Citroën Services Store -sivustolle MyCitroën-tilin kirjautumistiedoilla?

Jos sinulla on jo MyCitroën-tili, voit kirjautua sisään Citroën Services Store -sivustolle samoilla kirjautumistiedoilla napsauttamalla ”Kirjaudu sisään”.

 

 

Miten lisään ajoneuvon Citroën Services Store -käyttäjätiliini?

Siirry Citroën Services Store -käyttäjätilillesi. Voit lisätä yhden tai useamman ajoneuvon napsauttamalla ”LISÄÄ AJONEUVO”.  Anna VIN-numero ja napsauta sitten “LISÄÄ AJONEUVO”. Jos näkyviin tuleva ajoneuvo vastaa omaa ajoneuvomalliasi, napsauta ”Vahvista” (jos ei, tarkista VIN)

Lisää muita ajoneuvoja kohdasta ”OMAT AUTOT” ja ”LISÄÄ AJONEUVO”.

 

 

Jos lisään ajoneuvon MyCitroën-käyttäjätiliini, näkyykö se Citroën Services Store -tililläni?

MyCitroën- ja Citroën Services Store -tilisi ovat samat. Molemmat ovat yhteydessä toisiinsa ja kaikki muutokset näkyvät molemmissa.

 

 

Miten Citroën Services Store -tili lopetetaan?

Lopeta Citroën Services Store -tili siirtymällä Citroën Services Store -käyttäjätilisi kohtaan “OMA TILI > OMAT HENKILÖTIEDOT”. Vieritä sivun alaosaan, napsauta “LOPETA TILAUS”. Tämä toimenpide ei vaikuta voimassa oleviin sopimuksiisi. Jos haluat purkaa sopimuksesi, ota yhteyttä Citroën-asiakastukeen.

 

 

Jos myyn ajoneuvoni, pääseekö uusi omistaja käsiksi henkilötietoihini?

Jos myyt autosi, kyllä. Jos et halua, että uusi omistaja pääsee käsiksi henkilötietoihisi, voit purkaa sopimuksesi ottamalla yhteyttä Citroën-asiakastukeen.

 

 

Ovatko autoni ja ajomatkojeni tiedot saatavilla Services Store -käyttäjätililläni?

Eivät, mutta löydät kyseiset tiedot MyCitroën-käyttäjätililtäsi.

 

 

Milloin Citroën Services Store -sivustolla tekemäni oheispalveluostos veloitetaan?

Tiliäsi veloitetaan 14 päivän kuluttua palvelun aktivoinnista. Saat vahvistuksen sähköpostitse.

 

 

Voinko lisätä ulkomailta ostetun ajoneuvon Citroën Services Store -tililleni?

Kyllä, kirjoita vain VIN-numero sille varattuun kenttään.

 

 

Voinko luoda Citroën Services Store -tilin älypuhelinsovelluksella?

Et, tällä hetkellä se onnistuu vain verkkosivustolla.

 

 

Voinko lisätä useita ajoneuvoja Citroën Services Store -tililleni?

Kyllä. Lisää vain VIN-numero sille tarkoitettuun LISÄÄ AJONEUVO -kenttään OMA TILI -osiossa.

Uusi ajoneuvo lisätään sitten automaattisesti MyCitroën-sovellukseen.

Poistin ajoneuvoni Citroën Services Store -käyttäjätililtäni enkä pääse enää palveluihini. Kuinka toimin? Sinun on rekisteröitävä ajoneuvosi uudelleen Citroën Services Store -käyttäjätililläsi.

 

 

Poistin ajoneuvoni Citroën Services Store -käyttäjätililtäni, voinko silti yhä käyttää palvelua?

Kyllä. Ajoneuvon poistaminen käyttäjätililtä ei vaikuta tilattuihin palveluihin. Jos haluat tarkastella voimassa olevia sopimuksiasi, sinun on lisättävä ajoneuvo käyttäjätilille uudelleen.

 

 

Mitä tapahtuu, jos poistan ajoneuvon Citroën Services Store -käyttäjätililtäni?

Jos poistat ajoneuvon Citroën Services Store -tililtäsi, et pysty tarkastelemaan voimassa olevia sopimuksiasi tai tilaamaan oheispalvelua. Ajoneuvon poistaminen ei kuitenkaan vaikuta voimassa oleviin palveluihin tai sopimuksiin.

Ajoneuvon poistaminen Citroën Services Store -tililtä poistaa sen tiedot myös MyCitroën-sovelluksesta.

 

 

Mitä tapahtuu, jos lopetan Citroën Services Store -käyttäjätilini?

Jos lopetat käyttäjätilin, et saa enää tietoa sopimuksistasi. Lopettaminen ei kuitenkaan vaikuta sopimuksiin tai palveluihin.

 

 

Onko minulla oltava oma Citroën, jotta voin hankkia Citroën Services Store -tilin?

Ei. Citroën Services Store -sivustolle ovat tervetulleita kaikki tuotteistamme kiinnostuneet riippumatta siitä, onko heillä oma Citroën vai ei. Oheispalveluja voivat ostaa kuitenkin vain ne asiakkaat, joilla on oma Citroën.

 

 

Sähköpostiosoitteeni on muuttunut. Miten voin muuttaa sen Citroën Services Store -tililläni?

Voit vaihtaa sähköpostiosoitteesi Citroën Services Store -tilillä kohdassa “OMA TILI” > “OMAT HENKILÖTIEDOT”.

Uusi sähköpostiosoite vaihtuu automaattisesti myös MyCitroën-tilillesi.

Unohdin Citroën Services Store -tilini salasanan. Miten saan sen takaisin?
Napsauta Citroën Services Store -sivuston aloitussivulla kohtaa ”Salasana unohtui”. Anna tiliisi liittyvä sähköpostiosoite ja napsauta OK.

Saat sähköpostiviestin, jossa on uusi salasana. Uusi salasana toimii myös MyCitroën-tilillä.

 

Miksi en voi tilata kaikkia oheispalveluja?

Kaikki oheispalvelut eivät ole saatavilla kaikkiin ajoneuvoihin. Citroën Services Store -sivuston “ALOITUSSIVU”-välilehti suodattaa automaattisesti ajoneuvoosi saatavilla olevat palvelut. Voit hallita toimintoa Kauppa-osion vasemmassa yläkulmassa olevasta kohdasta ”Saatavilla olevat palvelut”.

 

 

Miten oheispalvelu tilataan?

Jos haluat tilata oheispalvelun, siirry Citroën Services Store -sivustolle. Sinun on luotava tili ja lisättävä ajoneuvosi sen VIN-numerolla. Napsauta “ALOITUSSIVU”, sitten haluamasi palvelun “TUTUSTU”-kohtaa ja lopuksi “HANKI”. Hyväksy yleiset myyntiehdot, napsauta ”JATKA”, anna laskutusosoitteesi ja henkilötietosi ja napsauta sitten ”JATKA”. Täytä sitten turvallisen maksamisen tiedot ja napsauta OK. Saat pian sen jälkeen tilausvahvistuksen sähköpostitse.

 

 

Miten muutan puhelinnumeroa, josta minut saa helposti kiinni ETÄHUOLTO-hälytystä varten?

Voit vaihtaa tai muuttaa tiliisi liittyvää puhelinnumeroa, muutos tehdään samalla myös Citroën Services Store -tilille, jos sinulla on sellainen.

 

 

Mistä tiedän, mitä puhelinnumeroa käytetään, kun minuun otetaan yhteyttä Etähuollon hälytystä varten?

Puhelinnumero on se, jonka olet antanut MyCitroën-sovelluksessa / Citroën Services Store -tilillä.

 

 

Mistä tiedän, onko Citroën-etähuoltosopimus yhä voimassa?

Kirjaudu sisään Citroën Services Store -sivustolle, niin näet kaikki voimassa olevat oheispalvelutilaukset.

 

 

Miten tilaan Citroën-etähuollon?

Citroën-etähuolto -palvelu on tulossa saataville yksityisasiakkaille, joilla on Citroën Connect Box (Emergency & Assistance) -järjestelmällä varustettu ajoneuvo. Citroën-etähuollon aktivointia varten sinun on rekisteröidyttävä Citroën Services Store -sivustolle sekä tilattava palvelu ja hyväksyttävä sen käyttöehdot. Palvelu aktivoituu automaattisesti 7 päivän kuluessa tilauksesta tiettyjen edellytysten toteutuessa (suosittelemme käyttämään ajoneuvoa säännöllisesti vähintään 3 päivän ajan mobiilioperaattorin kuuluvuusalueella).

 

 

Haluaisin saada kopion etähuollon käyttöehdoista.  Mistä löydän ne?

Käyttöehdot löytyvät Citroën Services Store -sivuston käyttäjätililtä, kun olet rekisteröitynyt.

 

 

Onko Citroën Services Store -sivustolla mahdollista saada palautetietoa ajoneuvostani?

Ei, Citroën Services Store ei tarjoa palautetta ajoneuvotiedoistasi. Kaikki ajoneuvon tiedot löytyvät MyCitroën-tililtä.

 

 

Miten voin purkaa oheispalvelusopimuksen?

Jos haluat purkaa oheispalvelusopimuksen, sinun on otettava yhteyttä Citroën-tukeen puhelimitse tai yhteydenottolomakkeella. Saat kaikki tarvittavat tiedot Citroën Services Store -sivuston ”Yhteydenotto”-osion alareunasta.

 

 

Miten voin muuttaa henkilötietojani Services Store -käyttäjätilillä?

Siirry Citroën Services Store -käyttäjätilillesi kohtaan ”OMA TILI > HENKILÖTIEDOT” ja napsauta ensin kynäkuvaketta, sitten ”Muuta”.

Kaikki muutokset siirtyvät MyCitroën-sovellukseen.

 

 

Onko minun odotettava ajoneuvoni luovutusta ennen kuin voin luoda Citroën Services Store -tilin?

Kyllä, suosittelemme vahvasti odottamaan kaksi päivää ajoneuvosi luovutuksen jälkeen, ennen kuin rekisteröidyt Citroën Services Store -sivustolle, sillä tarvitset auton VIN-numeron, jotta voit lisätä ajoneuvon tilillesi.

 

 

Miksi minun on annettava puhelinnumeroni uudelleen Citroën Services Store -sivustolla, kun tilaan etähuollon?   

Puhelinnumeroa tarvitaan palvelun käyttöön, se tarvitaan vain etähuollon tilaukseen.

 

 

Miksi näen etähuoltosopimuksen Citroën Services Store -sivustolla, vaikken ole tilannut sitä ajoneuvolleni?

Jos etähuoltosopimus on jo tilattu kyseiselle ajoneuvolle, se näkyy ajoneuvoosi liittyvissä tiedoissa. Jos uskot, että kyseessä on edellisen omistajan tilaama palvelu ja haluat mutta tietoa, ota yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse tai yhteydenottolomakkeella.

 

 

Miksi Nopeuskameranpaljastin 3 vuodeksi -tarjous ei ole saatavilla ajoneuvooni?

Nopeuskameranpaljastin 3 vuodeksi -tarjous on saatavilla yli vuoden ikäisiin ajoneuvoihin.