KOSKEEKO TAKAISINKUTSUKAMPANJA AJONEUVOASI?
Takaisinkutsukampanjoissa on kyse sinun turvallisuudestasi tai ajoneuvosi vaatimustenmukaisuudesta. Ota yhteyttä valtuutettuun huoltoliikkeeseen mahdollisimman pian. Nämä toimenpiteet suoritetaan aina täysin veloituksetta.
TURVALLISUUTESI ON MEIDÄN TÄRKEIN ARVOMME.
Haluamme pitää huolen, että ajeneuvosi täyttää kaikki vaatimustenmukaisuudet ja sinä voit tietää voivasi jatkaa turvallisia kilometrejä autollasi.
1. Tarkista, kuuluuko autosi avoimen takaisinkutsukampanjan piiriin
Syötä autosi VIN-numero alle ja järjestelmä kertoo, kuuluuko autosi avoimeen kampanjaan.
2. Varaa huoltoaika lähimmästä Citroën-huoltopisteestä
Ota yhteys lähimpään Citroën-huoltopisteeseen ja kerro avoimesta kampanjasta sopivaa huoltoaikaa varatessasi.
3. Tuo autosi sovittuna ajankohtana huoltoon
Citroën-huolto pitää huolen autostasi ja toteuttaa takaisinkutsukampanjaan liittyvät toimenpiteet veloituksetta.
Syötä autosi VIN-numero
Ajoneuvon valmistenumero (VIN) näkyy ajoneuvon rekisteröintitodistuksessa. Sen on sisällettävä 17 merkkiä, jotka alkavat tunnuksella VF7 tai VR7.
Suoritettavat kampanjat
Suoritettavat turvallisuuskampanjat
Suoritettavat päivityskampanjat
Jo tehdyt turvallisuuskampanjat
Jo tehdyt päivityskampanjat