Näytä sisältö
Citroënin takaisinkutsukampanjat

KOSKEEKO TAKAISINKUTSUKAMPANJA AJONEUVOASI?

Takaisinkutsukampanjoissa on kyse sinun turvallisuudestasi tai ajoneuvosi vaatimustenmukaisuudesta. Ota yhteyttä valtuutettuun huoltoliikkeeseen mahdollisimman pian. Nämä toimenpiteet suoritetaan aina täysin veloituksetta.
 
TURVALLISUUTESI ON MEIDÄN TÄRKEIN ARVOMME.
Haluamme pitää huolen, että ajeneuvosi täyttää kaikki vaatimustenmukaisuudet ja sinä voit tietää voivasi jatkaa turvallisia kilometrejä autollasi.
 
 
 
 
 
 

1. Tarkista, kuuluuko autosi avoimen takaisinkutsukampanjan piiriin

Syötä autosi VIN-numero alle ja järjestelmä kertoo, kuuluuko autosi avoimeen kampanjaan.

2. Varaa huoltoaika lähimmästä Citroën-huoltopisteestä

Ota yhteys lähimpään Citroën-huoltopisteeseen ja kerro avoimesta kampanjasta sopivaa huoltoaikaa varatessasi.

3. Tuo autosi sovittuna ajankohtana huoltoon
 

Citroën-huolto pitää huolen autostasi ja toteuttaa takaisinkutsukampanjaan liittyvät toimenpiteet veloituksetta. 

 

 

 

 

 

Syötä autosi VIN-numero 
Ajoneuvon valmistenumero (VIN) näkyy ajoneuvon rekisteröintitodistuksessa. Sen on sisällettävä 17 merkkiä, jotka alkavat tunnuksella VF7 tai VR7.
 
Antamasi VIN (auton valmistenumero) on virheellinen, tarkista syöttösi. Tämä VIN ei kuulu CITROEN merkkiselle autolle. VIN tunnuksessa on oltava vähintään 17 merkkiä Annettu koodi ei ole oikea. Yritä uudelleen. Olemme pahoillamme, mutta sivusto ei ole tällä hetkellä käytettävissä. Ole hyvä ja yritä myöhemmin uudelleen. Olemme pahoillamme, mutta sivusto ei ole tällä hetkellä käytettävissä. Ole hyvä ja yritä myöhemmin uudelleen.

captcha
Suoritettavat kampanjat
Suoritettavat turvallisuuskampanjat
Suoritettavat päivityskampanjat
Jo tehdyt turvallisuuskampanjat
Jo tehdyt päivityskampanjat